Det är sååå skönt med de där effektiva dagarna! När man faktiskt bockar av massa grejer från to do-listorna, när man har jeans på sig och när kommer ut lite och när humöret är på topp hela dagen.

Jag har fått massa små föreningsgrejer undanstökade, jag har varit på ett kort men bra möte, jag har fått plugg gjort (dock har jag inte läst det jag ska men det är skitsamma, här fokkar vi på det positiva!) och snart ska jag lyssna klart på P3-dokumentären om tsunamin (var tvungen att pausa 5 min ifrån mötet, den sorgliga delen var på väg, orka gråta in public liksom). Skön dag som avrundas med chill!

Här får ni lite bilder som seriöst får det att pirra lite i magen och min mun att vilja framkalla saliv.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0