Damn you April

Hello friends. Idag har jag sökt jobb som jag skulle vara så löjligt überglad om jag fick! Jag har också skippat träningen pga sjuk men ska snart åka ut till Wiks folkhögskola för att hälsa på min bfriend (that's right, mah bfriend), se hur han bor, promenera i skogen och spana efter älgar. Hade varit otroligt övertaggad om inte Facebook hade sagt "Hej Anneli, är du redo för snö i Uppsala idag?"
Well, are you ever ready for that in April? Nej. Men det blir nog kul ändå, jag ska dra på mig strumpbyxor under mina byxor, dubbla tjocktröjor, mössa och så blir det toppen! Ha en bra dag!

Såhär fint är det tydligen där

Och såhär fina var vi när vi firade min bday förra helgen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0