Sleep gone wrong

Ni vet när man råkar powernapa lite för länge och man vaknar upp, sjukt förvirrad, helt tung i huvudet och kan inte komma ur dvalan? Weell, så har det varit för mig hela dagen bara för att jag råkade somna om imorse och vaknade 20 min innan jag skulle träffa min grupp hehehe » abrupt vaknande » ville fortsätta sova » min hjärna hann inte vakna till  = varit såååå övertrött hela dagen!

Tack och lov är min grupp bäst och vi satt och flummade och mest bara gjorde konstiga ljud mot slutet av dagen när vi hade lessnat för mycket på vår kommunikationsplan vi höll på med. Att hålla i ett utskottsmöte efteråt gick ju också asbra hehehehe men tack och lov är även mitt utskott bäst! Sen, att fotograferas med styrelsen och sitta på styrelsemöte i en timme är ju också sjukt bra när man är övertrött men tack och lov är styrelsen också världens bästa och härligaste. Shit vad jag bara omger mig av härliga människor som ger energi, hur bra som helst ju? Nu har jag dock ingeeen energi!
Har lagat mat, typ ätit upp allt så jag nästan inte har nån matlåda till imorgon och slötittat på Vänner men orkar inte ens det längre så börjar faktiskt bli dags att sova denna arla timme. Såååå skööönt♥

Här är dom, de flesta från styrelsen!
Helt fräckt har jag snott bilden från uppsala_medievetare på instagram hehe, FÖLJ
*smygreklam*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0