Le Bokklub

För en vecka sedan hade jag och mina medsystrar vårt första bokklubbsmöte, en bokklubb som snart utvecklades till Le Bokklub (b:et fick inte plats på skylten, därför fick hela klubben få en fransk touch). Det vi gjorde var att äta pizza och bestämma in nästa dejt där vi skulle välja bok - vilket blev idag. Medan det regnade ute satte jag mig på Café Bokrullen, köpte kaffe och började läsa en av böckerna som fanns där medan jag inväntade mina försenade kompizar, så mys! När dom dykt upp och vi kaosat ner det tysta cafét valde vi tillslut (genom omröstning och sen via lottdragning pga oavgjort resultat heheh, didn't count on that) Peter Pan som vår första bok. Så taggad, ska bli så mysigt!!

Efter vårt lilla möte cyklade jag glatt hem, svängde förbi Willys, köpte fika och städade sen läggan, tände ljus och satt på mysmusik. Sånt måste man göra när man ska få finbesök á la Dilan och Louise! Dom kom med en inflyttningsblomma, vi myste ihop oss i soffan, drack te, klappade Dilans hår hela kvällen och pratade om allt och inget - precis som det ska vara. Nu ska jag äta upp resten av kakorna♥

Le Bokklub's första möte
HUR OBEHAGLIGA MÄNNISKOR? Vi fick till känslan vi var ute efter iallafall!


För såhär såg det ut på typ alla bilder heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0