PMS

Ah, pms♥ Tänkte sätta mig ute i solen men istället har jag suttit framför datorn i tre timmar med nackont. Hungrig och tycker synd om mig själv gör jag också och egentligen väntar jag bara ut den här dagen. Borde gått och ätit för länge sen men jag väntar in Carro för jag orkar inte ta tag i mig själv tillräckligt mycket för att gå ut till köket själv. Så nu längtar jag bara tills jag ätit och kan lägga mig ner och kolla på Cougar Town. Hatar dom här dagarna, även fast jag har "tur" som bara har pms några få dagar varje månad till skillnad från vissa. Men imorse till exempel. Då vaknade jag av att jag var så stressad. Över vad liksom? Idag kan jag hitta miljoner anledningar till att jag borde vara stressad, till varför mitt liv föralltid kommer att vara medelmåttigt, till varför allt suger och känns hopplöst just nu. Frågar ni mig om några dagar kommer jag inte riktigt kunna komma ihåg hur jag kände idag. Skitgrej.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0