Vardag

Sitter omgiven av choklad i min säng, eländig och bedrövlig. Japp, har blivit sjuk. Tack och lov har jag varit ledig idag så har mest legat ute lite i solen, tagit mig till affären och nu tar jag kväll med Vänner och ja, choklad. Imorgon ska jag på mina första riktiga lektioner; har skola 14:00-22:45 varav en av kurserna är Creative Writing. Kul ju!! Har även Project Management och Portugisiska där läraren enbart pratar portugisiska och inte förstår engelska. Första lektionen var... intressant. Haha. Men det är bra, då måste vi verkligen anstränga oss för att förstå! Dock hade det ju varit skönt att ha någon som kunde förklara hur man faktiskt bygger upp meningar och böjer verb och sånt haha...

Lat pga sjuk så ni får min instabild från vattenfall i lördags, fiiiint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0