Vamos a Machu Pichu

Återigen har jag sista minuten-packat kvällen innan jag åker. Återigen går flyget 06:25 imorgon bitti. Återigen är jag på väg att bli sjuk. Återigen är det kaos i mitt rum. MEN VAD GÖR VÄL ALLT DET NÄR JAG KOMMER ATT SE MACHU PICHU. Yep, ya'll heard me. Ska till Cusco, Peru där vår fyra dagars jungle trekking tar form där vi kommer cykla ner för berg, åka ziplining, rafting (not sure om jag vågar det dock), gå i djungeln, vandra många mil och ja, förstår ni hur bra? Och hur jobbigt haha? Speciellt med tanke på att mina knän och mina ljumskar för närvarande gör så ont, tog ut mig lite för hårt på gymmet (SPRANG EN MIL, FÖRSTA GÅNGEN NÅNSIN YEEY SÅ VAR VÄRT DET). Gör såå ont i ena knät haha, perfekt timing inför en vandringsresa men äh, går säkert över på flyget!

KOMMER TILLBAKA OM EN VECKA GOTT FOLK SÅ UPPDATERAR VÄL OM TYP TVÅ HEHEH.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0