Tchau POA

Tre timmar senare och mitt liv det senaste halvåret är nerpackat i tre väskor som ligger utslängda på golvet. I hörnen står flera skräppåsar fyllda med förstörda gamla underkläder och och papper som jag inte längre kommer behöva och det enda som finns kvar i hyllorna är de saker som jag ska ge tillbaka till personer härifrån. Avskedsmiddagen för ikväll är i rullning och skjuts till stationen imorgon är fixad. Det är så sjukt att jag har varit här i snart 6 månader, hur fort har inte tiden gått?!

Säger bara hejdå till Porto Alegre imorgon dock, inte till Brasilien, inte än. Imorgon åker vi till Buenos Aires och den kommande månaden kommer vi vara där, åka till Foz de Iguacu och sen avsluta i Rio de Janeiro innan vi flyger tillbaka till Sverige den 7:e augusti. SES DÅ JUE! Har ju med datorn men tvek på att jag kommer ta fram den så min uppdatering kommer vara sämre än sämst så länge haha♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0