Preparations

Åkte ner på stan idag för att hänga med Paula och medan jag vänta på att hon skulle svara i telefon gick jag och vaccinerade mig. När jag var Hepatit B:ad och klar hörde hon av sig, hon hade missat att vi skulle träffas idag haha, så iställlet gled jag runt och provade baddräkt, köpte färgläggningsbok och en portugisisk ordbok. Ihihi nu börjar det bli daaags, typ 10 dagar kvar!

Fortsatte stanhänget ett Intensivjympa-pass på Friskis med syster, såååå joobbigt men sååååå skönt. Skyndade hem till henne efteråt, duschade, turbosminkade mig och hetsåt en baguette och drog sen ner på stan igen och Norrlands där Påsklaget inledde sin pubrunda! Där fick jag hetsdricka en cider och sen var jag så sjukligt, äckligt mätt att jag, redan vid 8 när de andra skulle till Värmlands sen, tackade mig för och åkte hem och såg på Skavlan istället. Så värt, var så illamående och så slapp jag frysa, yeey!
 
Skippade kycklingen och körde påskkärring idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0