It's time again

Jag vill seriöst bara gråta så fort jag kommer ut. Det.är.för.kallt. Seriöst. Aja, fint att vintern kommit iallafall. Det firas med skridskor imorgon och sen after skate på nån pub! Hur bra som helst! Meeen innan dess är det tentaplugg. Det är vad jag spenderat den här veckan med och det går sakta men säkert framåt. Jag kommer få VG i hela den här kursen oavsett så den här tentan känns ganska chill MEN. Den är ju fortfarande svår och jag måste fortfarande få G (okej, jag kommer bara bli nöjd med ett VG nu bara för att jag fått hybris). Och för att det ska gå måste jag plugga. Plugga, plugga, plugga. Soo, that's what I'm doing. Förutom i förmiddags, då började jag plugget sent och körde istället frukostbuffé med Elsa, Dilan och Louise. Såååå mys och sååå gott. Vill ha varje morgon typ!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0