En högtidlig inspark VT16

"Jag har inget planerat på måndag" tänkte jag och började göra massa planer - tills jag insåg att jag har ju för bövelen tandläkartid och sen inspark hela dagen. Så det var bara att börja klä ut mig till en kyckling med min bedövade kind och åka iväg till mitt påsklag. De duktiga rackarna hade haft teambuilding under dagen och när jag kom drog vi och köpte mat och intog sen beerpong-lokalen!

Eftersom jag bara kommer vara med knappt halva insparken har jag bara en liten fadder-roll men det är sååå svårt att inte ställa mig och ropa ut reglerna etc., etc., såå insparksskadad hehehehe. Men jag lyckades tygla mig och istället körde jag bara beerpong med mitt lag och vi drog sen med reccarna till Palermo och hade superkul! Ah, Palermo. Such a beauty♥ Nästa grej blir på fredag - PUBRUNDA!

Power Påsk Pinglorna fixar den finaste flaggan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0