Tidsoptimisteli

Plugget har börjat komma ikapp mig och paniken likaså. På tisdag ska jag hålla ett 45 minuters föredrag och jag har inte ens hunnit läsa allt material jag behöver och inte heller har jag börjat på PM:et som ska in samtidigt. Det är lugnt, jag har fem dagar på mig? Nja, imorgon flyttar jag (!) och på fredag är jag i Sundsvall hela dagen och natten saatte... Men det blir bra! Och vad mer då? Har jag börjat packa? Heeeeeell no. Haha åh, tidsoptimisten. Tror verkligen fortfarande att det kommer gå snabbt när jag väl kommer igång, jag har ända tills 16 på mig imorgon när bilen, däää luuuunch!

Idag skulle jag vara effektiv men då det var kickoff med föreningen igår blev inte riktigt så fallet... Det var cykelsafari där vi cyklade runt till folk, blev bjudna på drinkar, körde beerpong och sen utgång på Snerikes där det blev lite mer dricka. Åh, var förstörd som människa när jag skulle vara i skolan kl. 10 imorse efter på tok för dålig och lite sömn. MEN KUL VARE! Men ingen effektiveli idag inte...

Har inga bilder från igår men här är jag och styrelsemedlemmar under insparken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0