Well hello

Ni vet den där tyngden i huvudet, ömheten i kroppen, tröttheten och halsen som börjar göra sig påmind? Weeell yes, it seems like a sjuka is on intåg. Skulle varit i skolan 9-18 idag men istället blev det 9-13:30 och det är helt okej det också faktiskt med tanke på dagens form. Soffan har varit mitt bostad sen jag kom hem men nu har jag äntligen masat mig upp till köket där maten står och puttrar på spisen. Har Eat pray love redo att avnjuta också ikväll! Läste boken för två år sen men avslutade aldrig sista kapitlet så ska bli spännande att se hur den slutar höhö. Hoppas ni haft en marvelous måndag!
Jag ska gosa ner mig i den ultimata myströjan och lyssna på Mumford and sons nya album så länge!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0