Kul.

Jag är sjuk och gnällig och trött och less och mööh. Feber och jag orkar inte göra någonting riktigt. Dock har den nog gått ner lite sen igår, då låg jag och feberfrossade hela natten. Funny bunny. ÅÅÅH jag är så bitter, fucking tråååååkigt att vara sjuk. Blev nog värre efter i lördags men that was so much fun. Hade fotbollsträning ute i vårsolen med musik och roliga övningar, sen drog vi och åt, körde lasergame och någon sportsimulator och sen hängde vi i Elins säng, tog dubbelhaksbilder och skrattade så vi grät, världens ont i magen, ingen luft och ja ni vet the feeling? Det var kul.
Det är det inte nu. Wow. Bra peppande avslut på inlägget Anneli. Verkligen. Inte alls uppenbart.

Konstigt nog väljer jag att lägga upp en bild på mig och el gato istället för mig och dubbelhakor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0