Busy day

Från att inte ha varit i skolan på en halv evighet (typ två veckor pga sjuka och bortrest) till att hänga där från 10-18 igår, varav de sista två timmarna bestod av möten... När allt var avklarat cyklade jag hem, slängde i mig två mackor och drog iväg på fotbollsträning. Fiiiinally kände jag mig frisk nog att delta, so much fun!!!! Kom hem halv 10 på kvällen, slängde i mig mackor och däckade rejält skönt sen.

Idag har större delen av dagen bestått av nervositet. Först nervositet över att ringa och göra en telefonintervju (som ändå inte blev av, blev vidarebefodrad till allmän mail </3) och nu nervositet inför vår fotbollsmatch ikväll. Ihhihiih. Kul men ack så läskigt. 19:45 på Kronåsen smäller det!!!

Svanskull igår på träningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0