Sommarlov

Idag har jag gått på sommarlov. SÅ OTROLIGT SKÖNT! Vi behöver inte ens komplettera vår
B-uppsats so we're done and done. Det firade vi med buffé på uteservering i solen, så himla typiskt svenskt. Så fort det är lite sol springer alla ut and I love it. Trots att det egentligen är liite för kallt.

Ska fortsätta firandet med match ikväll, först måste jag bara återhämta mig i soffan. Heeelt slut, måste vara pollen eller åska i luften? Eller det faktum att solen väcker mig kl 05:10 och håller mig uppe....

Nu verkar solen dock passa på att hålla sig borta, har just börjat regna. Det var den sommardagen det..

En solig fotbollsträning för nån vecka sen (vi hade åkt ut så vi latar oss inte bara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0