Skolavslutning

Hejhejhej. Jag har inte riktigt suttit vid datorn sen jag skrev sist utan har haft fullt upp med att spela fotboll, titta på fotboll, vara sällskap på akuten, jobba och ja. Massa sånt. Idag var det skolavslutning för barnen och det firade vi med glasstårtetävling på jobbet! Smällde i mig så mycket glass att jag fortfarande har matkoma, två timmar senare... Eller så är jag i koma för att jag var orutinerad och tog av min sovmask lite halvt i sömnen någon gång under natten så jag ändå vaknade av solen kl. 5. Yeeey.. So much sun vid den tiden men när man väl ska upp, då är den borta... Bitterli, very much yes.

Kicki vid en lekpark under vår 8 km långa promenad i söndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0