Det går fort att ställa om sig

Åh det är så svårt att ta sig ut när man väl börjat fastna hemma... Har haft en period då jag knappt varit hemma, typ alls, förutom för att vända, äta och sova, så därför har jag velat ta igen mig lite meenne... Nu är jag typ för bekväm. Allt känns jobbigt. Ta sig iväg till skolan för ett möte? NAEJ USCH. Det går ju inte för sig! Fast nu får det faktiskt gå för sig ändå för jag måste faktiskt dit saatte. Ja.

Och nu låter det som att jag inte har varit ute alls... Var ju faktiskt borta hela dagen igår, både i skolan och som kattvakt. Så det så. Jag är inte helt no lifer. Och så kanske jag ska ut ikväll. Om jag lyckas tagga till mig själv. Och Emma. Soo, we'll see 'bout that... ÅH vad flummigt inlägg det här blev.Heheh. Hejdå.

Ni får ett gammalt paintkonstverk så länge på mina systrar och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0