Snoop Dogg

Nu har jag semester!!! Sååå otroligt skönt. Hade aldrig orkat jobba imorgon, är heeelt slut. Gymmade 1½ timme med syskon igår och gaah, träningsvärken är inte att leka med. Serri. Benen och magen dör. Slängde i oss lite mat efteråt och jobbade sedan på Snoop Dogg 16-23:30. I spöregnet. I kylan. I kaoset. Hann inte ens äta något, var så mycket hela tiden. Alltså. SÅ ARG PÅ VÄDRET. Sämsta tänkbara väder, verkligen vrääääkte ner hela kvällen, så synd om alla som betalat över 500 spänn för konserten... Belönade mig med en vaaarm dusch när jag kom hem, helt otroligt efterlängtat.

Idag har jag och systrar spenderat dagen hemma hos föräldrarna, ätit, spelat 500 och varit sådär övertrötta att vi garvat åt allt och inget samtidigt som vi irriterat varann så himla mycket♥

Kicki och Marilyn idag  - ganska talande för hur jag känner mig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0