I'm back. Sort of.

Är inne på min andra och sista arbetsvecka, därav den totala frånvaron här på bloggen. Har helt enkelt varit för trött när jag har kommit hem, har typ fastnat framför tv:n och inte orkat röra mig. Trött på jobbet också, trött hela tiden. Bra då att fotbollen äntligen sätter igång igen ikväll efter sommaruppehållet, behöver nog få lite energi genom att röra på mig. Saknat fotbollen!!!

Så. På vardagarna har jag jobbat och hamnat i halvkoma hemma men på helgerna har jag haft roligheter för mig. De senaste två helgerna har bestått av 25-årsfest, olympiad, Birger Jarl, ost- och vinkväll, inflyttningsfes och Flustret. BJ bestod av småglin och Flustret av konstiga oldies - vet inte vilket som var värst. Längtar tills alla nationer öppnar igen i höst... Tills dess får det bli Bryggan!
 
På Olympiaden var jag lagledare för Qatar

Me and my team

Vinnande laget USA

Powernap hos föräldrarna

Ost- och vinkväll

Inflyttningsfest

- Anna, gå ner! Du är alkoholpåverkad!

Efter utgång

Pizza och häng på Storvad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0