2015 so far

Första dagen på nya året vaknade jag upp obakis men trött. Vaffö har jag då inte uppdaterat? Joorå sörrni, jag var upptagen med att bete mig som att jag hade en bakisdag ändå genom att sitta i soffan hela dagen, äta fryspizza, ostbågar och kolla film med Paula. Framåt kvällen åkte vi ner på stan och såg The Hobbit med lite folk. Inte helt nöjd alltså, hollywoodiserad och överdriven, tyvärr. Klassen var inte ens i närheten av Sagan om ringens men så får det vara. Efter bion körde vi Tjuv och polis i två bilar och åkte runt och gömde oss i Uppsala. SÅ HIMLA KUL tills jag blev jätteåksjuk heheheheh.

Igår orkade jag mig upp för att promenera till moskén, tejpa fast lite hjärtan där och sen promenera hem igen (åh man blir så glad av människor ibland). Fortsatte dagen med skypemöte om insparken och sen åkte jag till bästa lillasyster som äntligen kommit hem!!!! Spenderade hela dagen där, först med henne och bruri och sen med Lovisa och Linnéa. Sån himla kul dag!!! Mat, kladdkaka, mys, spel, kärlek.
 


Så mycket kaos bakom den här bilden hahaha....
 

Kommentarer
Anonym

Bra att du gick dit! :) sånt är viktigt! <3

2015-01-04, 10:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0