Well, fuck that.

Vaknade upp relativt feberfri och desto gladare imorse. Nu är jag däremot inte lika glad. Opponeringen gick inte lika bra som jag ville och så fick jag fucking U på min hemtenta. Den hemtenta jag var helt övertygad om att klara. SÄG.FUCKING.VAD.  Hur gick det till ens???? So much angry.

Var ju lagom pepp på att sätta mig och göra min reflektionsuppgift men shit has to be done and now it kind of is. Den uppgiften plus hemförsäkring plus nation. Alltsåååå. Saker har inte gått min väg idag; ringt fram och tillbaka till försäkring, mailat fram och tillbaka till nationer men nu bör det vara fixat.
I HOPE. Nu tar jag helg och så tar jag tag i den där sablans hemtentan på måndag och får den fixad.

 Ungefär så jag såg ut hela vägen hem från skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0