Snow

Vaknade upp till klagomål om vädret på fb. Jag tyckte det kändes mysigt med all snö men nu, efter att ha haft så kalla fötter att det gör ont i en timme innan jag kommit hem, nu är jag inte liiika vänligt inställd längre... Fast ja, mina fötter börjar sakta tina och jag börjar se fördelarna (pulka!!!!!).

Sen sist har jag haft en hemtenta, jobb, en inspark som avslutades i lördags med middag och sanning och konka på Snerkes, katt- och familjemys, restaurang och nu sitter jag här efter en skoldag och ska strax iväg och laga lite pizza. HUNGRIG. GOTT. Imorgon är jag helt ledig, ska bli otroligt skönt!

 Ser förövrigt ut som att jag försöker putta ner katten medan hon håller i sig hahaha.
Kan intyga att så var INTE fallet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0