#nördeliärifartenigen

Jobbade med projektarbetet några timmar i skolan innan vi avbröt oss för ett brainstormingmöte med Föreningen Uppsala Medievetare och några nya potentiella medlemmar. Jag som älskar att planera njöt hur mycket som helst, särskilt eftersom jag hade massa synpunkter själv. Omg jag hör själv hur jobbig jag låter hahahh.... MEN eftersom jag inte ens vågade räcka upp handen i skolan fram tills jag var typ 18 är det okej, måste ta tillvara på min utveckling ju #suchanerd #detärokej

Tänkte sammanställa de punkter vi i Eventutskottet skulle ordna med. Hur kan jag vara så exalterad över att få göra det!??!? Omgomgomg mina nörderier vet inga gränser... Hur ska detta sluta?

SÅ NÖJD. HEJ NÄSBORRAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0