Fusboll

Okej, det har inte kommit någon ordentlig uppdatering ännu, däremot har det kommit en ordentlig sjuka. Gah. Pluggat hemifrån igår och idag men nu måste jag släpa mitt äckliga jag iväg till Eriksbergsskolan för att titta på fotbollsträning. Skulle egentligen träna själv men inte så som jag mår nu... Sååå... Blir att titta på när typ tre pers spelar fotboll.

Okej. Hann inte lägga upp det där inlägget innan jag drog. Kan ju säga att det inte blev så mycket "sitta och titta på" hehhe. Rycktes med och var för jäkla kul, iiih!!! Jättetaggad!!!! Gissar på att min sjuka inte kommer vara lika taggad på det sen men aa, den stunden, den sorgen. Nu kör vi Korpen!!!!!

Här är vi, vår tappra styrka med två tränare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0