Ljuset i tunneln

Nej, jag har inte flyttat än, jag har bara haft fullt upp. Idag skickade vi in vår gruppuppgift så vi slipper ha den över jul, så då är det "bara" tentaplugg kvar! Jag håller för fullt på att boka flygbiljetter, fixa boende, internationella betalningar och visum and frankly my dear så är det ganska förvirrande.

Jag hade iallafall tänkt ta lite kväll. Jag blev så sjukt sugen på att läsa Twilight imorse (så random, tänkte på att man kunde ramla pga halka och då blev jag jättesugen på att läsa Twilight....) så med det tänkte jag spendera min kväll. Blir dock en tidig kväll då det är redovisning imorgon bitti men sen! Sen så är det ingen obligatorisk skola kvar i år hihi, ska bli såå skönt att koppla bort lite. Plz lov nu♥

Smygstartade jullovet lite förra fredagen med glöggmys och fika (a lot) med styrelsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0