Årssammanfattning 2015 - Del I

JANUARI
Det nya året började med planering och genomförande av en magisk inspark med Harry Potter-tema. Jag, Emma och Cissi fixade ihop allt så himla bra trots att vi aldrig gjort något liknande förut. Go us!

Som väntat, i samband med insparken, så bestod resten av januari av rejält mycket festande och fixande under två veckor samtidigt som jag började läsa Medie- och kommunikationsvetenskap B.


FEBRUARI
I februari tog jag en paus och drog till England för att hälsa på Louise tillsammans med Dilan! Vi hade en underbar weekend med mysiga bokaffärer, middagar, barer, marknader och massa härligt mys!
 
I februari startade vi även upp ISUNs damlag. Så otroligt megaglad över att vi faktiskt vågade ta det initiativet! Vi började med fyra spelare i en trött inomhushall och mot slutet av säsongen hade vi 18 registrerade, kärleksfulla spelare som stortrivs med varandra på och utanför plan. Så stolt♥
 
MARS
I mars var det en del festande varvat med plugg varvat med sjuka. Var verkligen i skolan så mycket och när jag inte var där festade jag eller låg hemma sjuk och avundades alla andra. Rejäla vårkänslor hade jag också. Verkligen big time. Vilket gjorde det faktum att jag var sjuk och behövde plugga ännu värre...
 
APRIL
April och jag fyllde 25. Det firades med långhelg och shots och Labyrint på V-dala, middag med kompisar på Aaltos, mys med familjen och ISUN-fest. Hur bra födelsedagshelg?! I april smällde det även med Kvalborg, Valborg och allt vad det heter. Sen. Det största av allt. Vi hade vår första fotbollsmatch! Det var så sjukt nervöst, särskilt när halva herrlaget kom inmarcherandes under bengaler och sång men bästa lillasyster gjorde mål och vi kunde stoltsera med oavgjort!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0