Oh those summernights

Vädret fortsätter att leverera, sommarnätterna fortsätter att se sådär magiskt vackra ut men jag är rastlös. Jag vill uppleva sommaren till max men den är snart slut och hösten tar över. Vad de kommande månaderna har att erbjuda är fortfarande oklart men någonting spännande kommer troligtvis att hända. Någonting stort, spännande och läskigt. Skriver jag sådär kryptiskt och går inte närmare in på det men det är fortfarande oklart så vi får se vad jag gör helt enkelt. Det jag ska göra nu är iallafall ganska klart - jag ska packa det sista, cykla ner på stan, hämta ut mitt simkort samt 100 kondomer (inspark, don't even ask...) och sen åka iväg till Hälsingland över helgen. Ha det underbart!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0