PAULA, FÖRGRÖMMADE UNGE!!!!!!

Alltså okej....... Den här bilden från i torsdags..... Den förtjänar för bövelen ett eget inlägg. Den är ju helt bedrövlig men ack så kul. SER NI PANIKEN I MINA ÖGON ELLER? DET ÄR VAD SOM HÄNDER NÄR PAULA ÄR VÄRLDENS SÄMSTA WINGMAN OCH GÅR FRAM TILL JACCO OCH SÄGER ATT JAG ÄR JÄTTEKÄR I HONOM (?!??!?!?!) UPPREPADE GÅNGER!!!!! Vänta va? Nej. Nej. Bara nej.  Och när vi ska ta kort börjar alla ropa "kyss!" och jag har aldrig varit så obekväm i mitt liv typ vad gör dom hallå nej sluta?!?!?! Så nej. Jag kysste honom inte. Jag tog några fula bilder och sen drog jag därifrån fort som attan och dog skämsdöden. BEHÖVER JAG SÄGA ATT JAG INTE ÄR HELT NÖJD?
Förstörde mitt möte med Jacco helt hahah åh. Jag säger som Hercules hade sagt "Disapointeeed!"

 

Kommentarer
majs

Hahshaha åh 😍 han ser iaf rätt glad ut!

2015-04-22, 21:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0