Autumn

Det här är nog inte helt okej att erkänna men... jag har längtat lite sådär i smyg efter hösten.
Måste nog vara första gången någonsin för mig och åh, det känns så bra att den är här! Trots iskalla vindar är jag glad, då får jag bara en anledning att borra ner mig ännu mer i min stora halsduk. Längtar till filmkvällarna, baksöndagar, färgerna ute, träna, spelkvällar, krypa upp i soffan med ett glas rödvin och en bra bok, kängor och stickade tröjor, spendera kvällarna på fik, drömma och planera, utgång i höstmörkret och en känsla av att det snart är jul. Bara drygt tre månader kvar!!

Så hur har jag spenderat denna iskalla men fina höstdag? Genom att plugga iförd turkiska färgglada sockor och en tokmysig stickad tröja, laga mat, planera hur jag ska fixa i mitt rum och slutligen trotsa kylan med min underbara halsduk, fingervantar och träningsväskan uppslängd på cykeln för att köra ett Intensivjympapass. Nu är jag nyduschad och sådär härligt mör i kroppen! Ska läsa lite mer tills jag blir för trött och däckar sådär skönt som man bara gör efter träning, puss på er göllisar 
/ övertaggad tjej (at last, yeeey)

 
 

Kommentarer
Kickoman

Åh jetefina bilder! Och hösten är sååå mysig <3

2014-09-28, 20:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0