Tentaplugg och andra viktigheter

Mitt tentaplugg hade definitivt sin lägsta punkt när jag skrev det där inlägget innan. Det är fortfarande myycket men det är under kontroll. Mina största problem just nu är istället nackspärr + huvudvärk pga för mycket läsning och en rastlöshet + dåligt samvete = vill göra något men får dåligt samvete för det känns som att jag bara borde plugga. Ack, sicka dilemman. Bilda sig eller roa sig?

Jag har varit väldigt duktig denna vecka förövrigt. Jag har varit i Stockholm och fått prata med den kommunikationsansvarige på en organisation jag sett upp till väldigt länge och nu har jag mixat tentaplugget med att göra mitt första volontärarbete för dom i form av att korrekturläsa deras tidning. Har också varit på en inspirationsfrukost för att vara volontär i Sydafrika. Blev adresserad i slutet som "the crazy catlady" so I have that going for me which is nice. Och ja, en satans massa tentaplugg också under veckan. Funderar på att rebella ikväll och dra ut på en mindre pubrunda. Återstår att se gott folk. Nu ska jag komplettera sammanfattningen om den senaste boken, poss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0