After the tenta

Har matlådan i mikron, datorn i knät och en trötthet lite varstans i kroppen efter dagens tenta. Trött i huvudet efter all ansträngning, trött i handen efter allt skrivande och trött i kroppen efter träningen igår (det fick komma med i samma kategori ändå). Dock tror jag att det har varit värt det, jag tror det gick bra. Faktiskt. Jag bör ha klarat G, annars blir jag rejält förvånad och besviken. Jag gick in med inställninge att jag skulle satsa på ett VG på den här tentan och vi får väl se hur långt det tog mig, men till ett G bör det iallafall ha tagit mig. Nu ska jag slå på nåt Vänner-avsnitt, äta och bara äääntligen få koppla bort allt plugg (fram tills imorgon för då börjar högskoleprovsplugget woop woop!!! ;))


Pretty much den här nivån min hjärna är på nu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0