Ska bara.....

Bordepluggamenskabara.... Ska bara uppdatera lite. Hehehe. Igår hade jag huvudvärken from hell, seriously. Efter att ha pnat, hällt i mig vatten, tagit på mig glasögonen, fått alvedon hemlevererat av brosef, tagit två ipren, druckit kaffe igen och ätit lättade det och folk kom hit på förfest. Körde drickspel och hade kul men jag höll mig till 1½ cider och stod och vinkade adjö till dom i trapphuset när dom drog ut på äventyr = jag mår bra idag iallafall! Så no excuses till att inte plugga... So long!

 
Pic 1. Inspelning av presentationen till vårt grupparbete i form av radioprat. Vi hade iallafall kul... Pic 2. Therese överraskningspresent blev Fångarna på fortet, SÅ KUL!!! Pic 3. D2 analyserar filmer, bra grupparbete liksom Pic 4. Kickis el gato gör sig hemmastadd i min väska Pic 5. Jag och Malin körde en brunsch och bakade scones, mm! Pic 6. Alla hemmafester borde ha kapplah!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0