Longboard

Vårt 23-sidiga grupparbete är inlämnat och nu har jag tagit lite minilånghelg innan nästa veckas redovisning och opponering. Vi firade lite igår med att köra minigolf (jag vann omgomg) och slänga i oss lite falafel innan vi drog och åkte longboard i Slottsskogen. Aldrig varit där innan and oh my vad vackert det var! Och stort! Jag och Britta åkte runt som två n00biga barn på longboardsen, så himla kul! När det blev för kallt gick vi till Elin och helt plötsligt var det massa sälar och pingviner där i parken och jag var tvungen att kämpa för att inte sno med mig två hem.
GULLIGT ATT HA DOM OMKRINGGÅENDES HÄR. Dom skulle ha det jääättebra. Hehehehe. Heh.

Resten av kvällen spenderades med lite champagne, vinylskivor, massa prat om allt möjligt och iaktagning av när Elin klippte Marja och hennes hår blev så fint och lent att jag drömde att jag tvättade håret hela natten omg. På vägen hem lyckades jag och Britta gå till fel hållplats och fick gå omkring en halvtimme men det var sååå skönt väder så det gjorde inte så jävla mycket. Iiiih. Mys.

Britta och en and med ungar, cutie

JAHA HÄR BODDE DET SÄLAR. Vem som helst kunde hoppa i och bada kändes det som?????
Skulle säkert jag göra på fyllan nån gång, hälsa på mina små sälkompisar

 Och här bodde pingvinerna. Mina bästa kompisar är dom två som står och stirrar in i väggen för dom stod så jättelänge och hade en romantisk stund innan dom började pussas.
Aaw, such a good first date♥

 Såna här fina bilder tog jag hela tiden men gick samtidigt så dom blev inte fina alls, sacré bleu!

 Jag lovar, det var jättefint överallt!!!

 Britta, Elin, Marja och ett fint solljus bakom som inte kom med på bild #mästerfotograf

 Vi konstaterade att Elin har den typ mest ultimata och snyggaste läggan #inteallsavis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0