Headache

Som så otroligt megamånga gånger förr är mitt huvud inte med mig. En härlig huvudvärk som följt med mig hela dan men tog tablett igår, I don't wanna overdo it. MEN. Man får ju inte klaga utan att göra nåt åt saken (fast det gör jag ändå men det är okej) SÅ. Igår drog jag och gjorde en synundersökning och imorse stod det i tidningen om en gratis konsultation av käkarna om man har spänningshuvudvärk så 8:30 på lördag ska jag dit. DEN NI! Och så lite avslappningsövningar på det!

Så länge ska mitt ömma huvud och mina trötta ögon försöka plöja igenom en 13-sidig engelsk artikel och sammanfatta det så jag har lite att gå på under grupparbetet imorgon. HOW FUNNY?? (......)

HÄR ÄR JAG GLAD. Isn't that all wonderful and stuff??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0