21 maj

Yr och svettig som ett arsle sitter jag mitt på golvet i en kaosartad lägga. Ehm ja, låter lite mer dramatiskt än vad det är; yr = hämtat ut mina glasögon (!!!) och försöker vänja mig; svettig = får inte upp fönsterjäveln mer, svettas i bikini här inne; kaos = börjat packa, gah. I helgen flyttas mina grejer hem och det är typ idag jag kan packa. Säger jag och tar tag i det först kl 4. Eller ja, har inte ens helt tagit tag i det än, sitter ju fucking här och skriver. Iallafall. En dag med huvudvärk spenderades lite med solning i en park och sen ner till Järntorget för att hämta glajjorna och ja, nu befinner jag mig så som jag inledde inlägget. TIME TO GO MENTAL, packa deluxe!!! #aldrigvila #minresaräknas

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0