Vårens första dag

Fick skönaste starten på dagen genom att vakna 9 av solen, dricka lite kaffe och sen ut och få bort huvudvärken på gymmet, dra och köpa frukost efteråt och laga bananpannkakor. Dock har huvudvärken kommit tillbaka nu och solen har gått i moln så ligger i soffan och försöker tokslappna av i axlarna för att må bättre i huvudet. Tänkte dra ner på stan, leta solglasögon, kolla second hand och hitta nåt Hemmakväll nånstans och köpa massa caaaandy! Är det lördag så äre!

Igår lagade jag och Britta sjukt god pizza in her crib, satt vid bordet och snackade och lyssnade på musik. Sjukt mysig fredagskväll! Denna kväll tänkte jag spendera med godis och Vänner, länge sen!

En av pizzorna igår, gottgottgott

 Efter gym imorse and I'm rocking major clevage (var mer anständig på gymmet men skulle precis duscha när jag kom på att jag ville ta bild och orkade inte ta på tröjan igen hallå
(hahah mot vem försvarar jag mig egentligen, LÅT MIG BOOBSA OM JAG VILL))
 

Kommentarer
elsa

hahaha boobsa på Anneli!! Det är ju till och med internationella kvinnodagen och är det nån dag man verkligen borde boobsa så är det väl i dag :D <3 you goo gal

2014-03-08, 13:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0