Soon....sooooon....

Min helg låter bra; invigt jeansjackan för i år, strosat runt i solskenet på smågator vid Järntorget, kollat second hand, mysiga kristallaffärer och haft sällskap av Dilan i telefon, lagat god mat, ätit godis och tittat på serier. Fint eller hur? Hade det varit också om jag inte känt mig så himla ensam, bläää. Inte van vid det och jag veet, det är nyttigt och blablabla men inte särskilt kul att ha tre dagar som man spenderar helt ensam, ingen som kan umgås och 50 mil bort har alla vänner och familj jättekul utan mig. KUL. Skönt att folk hemifrån hör av sig trots att dom är upptagna iallafall, uppskattat!

Den här dagen har varit mycket bättre so far, bara en dag kvar av helgen jue yeey!!! Kollat på Vem vet mest, kört ett hårt träningspass här hemma och nu har jag precis tvättat håret i kallt vatten med hög musik♥ Resten av dagen ska bestå av städning, diskning, matlagning och plugg.
 
In the provrum. Den randiga, färgglada saken fick följa med mig hem för 40 spänn, wooop!

Earth Hour at mah crib. Bilden är no filter och tagen på andra försöket #pro

Kommentarer
elsa

Det kan vara sjukt ensamt i början men tänk på hur nice det blir efter ett tag när du har massa vänner och ett etablerat liv i båda städerna :) Då kommer det vara precis lika grymt att vara i Uppsala som i Göteborg och det kommer kännas asgött! :)

2014-03-30, 19:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0