Sista mars

Efter föreläsningen idag promenerade jag och Britta i solen i 1½ timme, först förbi apoteket för att köpa pollenmedicin, sen till järntorget och kolla skor och sedan rörde vi oss hemåt. Var så död och kände mig febrig i huvet och tjock i halsen när jag kom hem, återigen. Antingen har jag en sjuka som visar sig lite halvt några dar i veckan de senaste veckorna eller så är det pollen men märkte ingen skillnad av tabletterna förutom att jag blev i enormt behov av en liten pn mellan pluggandet heehehe.

NU är jag pigg i huvet iallafall och helt härligt slutkörd i kroppen efter ett MLR-pass. Såååå jobbigt men ack så kul!!! Nu ska jag läsa klart det som läsas skall så jag kan börja skriva uppgiften imorgon!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0