Yes. T.

Åkt vagn runt i stan lördag och söndag, hoppat av lite här och var och försökt ta mig fram genom demonstrationer i solen, kollat second hand (och köpt två linnen och en kjol för 145 spänn helt okej hihiihih), köpt godis, storstädat läggan och bara mått. Bra helg med andra ord!

Idag började ett två veckors grupparbete och vårt ska handla om makten över maten. Ska bli himlans intressant att lära sig massa! Ska läsa på lite nu ikväll innan jag däckar. Imorgon ska jag till sjukgymnasten, bokade in en till tid för att pröva på mina övningar så jag har rätt teknik (sen att det är på samma gym som Frölundas A-lag använder kanske spelade in liite heehh), plugg och quiz på kvällen. Typ så en tisdag borde vara. Passade på att äta fetaost som smakade jäst också idag. Yes.t.

I brist på nya bilder får ni en gammal brun bild på mig och bruri i Turkiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0