"Det är käpprätt åt helvete om jag får säga så"

Efter en lång och god natts sömn sitter jag med öppet fönster, tittar på Efter tio och äter frukost. Tänkte inte fastna, tänkte sätta igång med plugget direkt men Sebbe från Kartellen är med och Isabella Lövin som jag lyssnat på, intressant ju! Han sköter sig väldigt bra, impressed ändå.

Idag är det fiiinfint väder men tänkte spendera den inomhus och plugga fram till kvällen då jag smiter iväg på quiz. Blir nog en himla bra dag ändå! Kanske irrar runt på en pw i området om jag lessnar också, hört ryktas om ett fint skogs- och sjöområde i närheten hihihi. Wish me luck babes!

Titta vad fint det är utanför skolan

Kommentarer
elsa

Suerteee guapi <3

2014-03-25, 14:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0