Dagens i-landsproblem

Det är helt stört vilken beslutsångest jag har. Kollat utbildning för hösten och vet inte vilken stad eller vilket program som lockar mest, gah. Sen när jag eventuellt bestämde mig var det tydligen jättehöga antagningskrav. Sacré bleu!!! Meeenne.... Uppsala, Göteborg, Lund eller eventuellt någon annan stad och samhälle, medie- och kommunikation eller miljö. Nåt av dom, vad ska man prioritera högst? GAH. Vill bara veta nu vad jag ska ställa in mig på, inte vänta till sommaren mööh. Jobbigt ju.

Åh, whineli. Måste försöka få bort önskeprogrammet ur huvet nu och fokusera på den jädrans oklara seminarieuppgiften istället. VEM VILL LÄSA EN FN-RAPPORT ÅT MIG? Jetekul, lovar :)

Nyinflyttad i Götet med hjälp av systrar♥

Kommentarer
Elsa

Det känns ändå som att du borde välja miljö :) det känns så du! Men läs igenom all info ordentligt och försök bestämma dig för det som känns som dig i framtiden! Lycka till<3

2014-03-27, 19:12:31
Anonym

Hallå vadå för fn rapport? Jag vill!! Och du får gärna ringa imorgon om du fortfarande har beslutsångest och vill diskyteira :)

2014-03-28, 20:35:49
Kicki

Det där uppe var jag alltså ^^

2014-03-28, 20:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0