TGIF?

SHULU. Sitter och väntar in Masterchef som börjar snart, äter äpple och lyssnar på brabra musik.
Skolan då? Den är redan avklarad, hade världens skönaste föreläsare och nu har jag helg!!!!
Kommer bli gaaalet rastlös men blir lek i helgen med klassisar och igår blidde det öl med dom, mys!!

Efter Masterchef tänkte jag gymma, lite roompah och ben, dom maskinerna har jag liite koll på redan
på gymmet men herregud vad alla är förvirrande. Satt i typ 5 min igår och försökte pressa fram en
maskin jag kände igen från Friskis som jag trodde var för magen. Visade sig att det var för ryggen
och man skulle trycka bak den haha... AJA VAFASEN. Man kan ju inte va expert på allt heller!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0