Sleepover

Ett dygns häng med wünderbara kompisar senare. Sliten, trött och tusen saker jag måste göra bara det att jag inte är säker på exakt vad det är jag ska göra. Kommer inte ihåg vad som skulle packas upp och vad som skulle packas ner, har ingen aning var jag ska börja så istället skjuter jag på att börja höhöhö. Win.

Har iallafall haft ett sjukt bra dygn med lunch, catching up, middag, spel, Mamma Mia, vin, ostbågshjärtan och halvt sovandes lyssna på Dilan och Elsas jätteintressanta samtal fram till halv 7 på morgonen. Som att vi inte fick nog av varandra gick vi lite på stan idag innan vi avslutade med fika. Paula och Malin kom också och jag köpte en kappa och en tröja för 140 spänn. Sammanlagt. WIN. Klad tjäj. Att det blev jobbigt att säga hejdå kan vi hoppa över, sånt är icket kul att tänka på mööh.
 
Aah, åker ju fucking 8 imorgon bitti, overkligt, känns inte riktigt som det. Astaggad för det mesta hihi. Saaatte.... Nästa gång jag uppar blir väl i Göteborg! Om jag inte skjuter upp packandet ännu mer heheehe.

PYJAAAMAAAAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0