Januari

Så himla ledsen över att min mat är slut. VAR SÅ STÖRT GOTT. Potatis, kyckling, vitlöksstekta haricot verts, avocado och creme freische. MMMMMM dregglar typ. Namnamnam. Okej Anneli, släpp det. Åh.

Senaste veckorna har bestått av träning, chill hemma, fixa allt som behöver fixas inför skolstart, träning, häng med isun, mys med kompizar, träning och ja. Typ det. Kört dubbelfika idag (playaaah), först med mami på Årummet och sen med mina kompizar på Årummet (bytte ba soffa när jag och mami fikat klart).

FÖRRESTEN. MIN KALENDER KOM IDAG: SÅ FIN. JAG HAR GJORT DEN HELT SJÄLV!!!!!!!
Eller valt alla bilder själv hihihihih!!!! Länge sen jag var så taggad på nåt (förutom maten nyss då..)

 Present från Lovisa och Linnéa, fiiiiiiiina

En del av min kalender. SÅ FIN HARRY OCH RON SÅ GULLIGA!
 

Kommentarer
mjaukatt

Hahahha ååååh så himla gullig!' Taggad liten katt:)

2014-01-12, 08:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0