GÖTLABORG

JAHAJA. Under dom senaste 3 dagarna har jag hunnit flytta mitt pick och pack till Göteborg med hjälp av världens bästa systrar, packat upp allt och fått ordning på min sjukt mysiga lägga (så nöjd!!!), hittat till skolan och haft min första riktiga föreläsning, köpt spårvagnskort och min första mikro (OCH släpat hem den då dom inte hade några påsar. Säg vaad? Armarna höll på att gå av), upptäckt Willys och ett gym 400 m från läggan, invigt båda, lagat goda middagar, haft teknikproblem from hell från typ ALLA slags tekniska saker, sett för mycket Vänner i brist på riktiga (än så länge höhö ;)) och ja. Typ det. Plus lite annat som att prata massa i tele med folk hemifrån, börjat fylla i min kalender (♥) m.m.

Hur allt känns då? Jadu, det är så himla blandat. Är glad att jag är här, skulle inte inte vilja vara här haha men det är väldigt jobbigt ibland, I wont deny that. Särskilt inte när det blir massa extra motgångar mööh men jag är ledig idag och ska ut och upptäcka stan men först svänga förbi gymmet igen om jag orkar. Var så tokmycket folk igår så ska se om det är mindre idag hoho. Efter det ska jag lämna in min mobil på lagning, ta ett passerkort till skolan, hitta massa second hand-butiker, låta bli att shoppa och ja. Typ det.
I'M GOING ON ADVEEEENTUUURE! To the land of sweetness and joy and joyness. Puss på er!

On the open road

 Temys med systrar i flyttkaoset
(hade bilder på det färdiga resultatet men då min mobil är bajs får ni inte det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0