Snel hest

Hallå har ni sett hur fin Oliwen har gjort min blogg? ÅH. Det som jag hade suttit med i minst en dag och ändå inte kunnat göra lika bra gjorde han på 10 min. SÅ KLAD. Och bara för att han var så snäll så kan jag faktiskt erkänna...aatt... sist vi spelade kort så utklassade jag inte honom, snarare tvärtom...

Redovisning idag som gick helt ok och på lunchrasten gick vi och köpte godis i typ bästa godisaffären precis vid skolan ahmagad, vet var jag kommer hänga på helgerna nu♥ Efter skolan drog vi och köpte biljetter till nån spelning på Pustervik ikväll men först ska vi föra lite hos nån. Laddar upp med hemlagad pizza och Vänner so... There's my valentine folks! Ha så himla mysig kväll, puss!

 Ollieboy och Tboy i somras. DÅ utklassade jag faktiskt dom på kort! Tror jag...
ÄH kommer inte ihåg men var säkert så, brukar vara det

Kommentarer
elsa

såklart!! Asfin verkligen !

2014-02-15, 15:13:54
elsa igen

alltså verkligen! perfekt :)

2014-02-15, 15:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0