#plughest #yolo #stophashtagging

Åh sicken pluggis som sitter och mailar sin lärare en fredagskväll haha. Fått svar nu och efter att ha önskat honom en trevlig helg ska jag sätta igång med en skrivuppgift (lite för taggad på att skriva den för att det ska vara okej en fredagskväll egentligen), sen laga pizza, äta godis, kolla cougar town och kanske smita iväg till gymmet en snabbis därimellan. FÅR LA SE VAD JAG KÄNNER FÖR VAVAVA. :)
(väger upp versalerna med en smajlis så ni inte tror jag är org och blir rädda för mig, bra va?)

Imorgon blire att luncha med Tboy som har vägarna förbi Götet i 2-3 timmar, sen blire sittning!!!!
Ih ska bli sjukt jäkla spännande och kul! 11:35 på söndan (lär inte uppskatta den arla timmen då...)
drar jag till Uppsala för en snabbvisit och ska hinna med att träffa massa folk på två-tre dagar woop!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0