PH

Fortfarande inte släppt paradise hotel, drömde om det  hela tiden inatt. SÅ HIMLA ARG HUUUUR KAN MAN VARA SÅN VIDIRG MÄNNISKA???? Förstår verkligen inte hur låååååågt man kan sjunka hallå????? Sen är han efterbliven också, kunde tjänat mer, åhhh. Praktvider. Iallafall. Lägg av. Andas.

Hjälpte inte direkt min vidriga huvudvärk igår att hetsa upp sig men tack och lov så försvann huvudvärken under natten så nu kan jag hetsa upp mig så mycket jag vill!!!!! Skjjj. Ska plugga hela dan, funfunfun.
SEN PÅ LÖRDAG ÄR DET SITTNING. OCH SEN PÅ SÖNDAG ÅKER JAG HEM LITE. Ojojjojoj.

Fast inte dö såklart, lite väl brutalt. Ba att han typ inser vad han gjort och får världens samvetskval eller tappar alla pengarna eller att hans husbil har vägglöss eller att han blir flintskallig och tjock.

Kommentarer
elsa

tänker fortfarande på småpojkarna som skriver att han är kung och som kommer att se honom som en förebild för att sedan bli precis som honom :(( blir så trött på hela mänskligheten ibland åh

2014-02-06, 12:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0