Enu finarä

Åh bloggen blir bara finare och finare och jag blir bara gladare och gladare, iiiiih. Såklart är det Oliwens förtjänst. Jag försökte hjälpa men råkade istället ta bort allt han hade gjort. Ja jag vet inte hur jag lyckas. SÅ. Nu njuter jag genom att uppdatera min blogg konstant typ, äta nylagad tacopaj och titta på hockey. Taggar tills jag ska plocka fram godiset framför Vänner hihi (min standardkväll typ omg?). Träffade på en kursare på Willys och blev medbjuden på film hos henne men fucking huvudvärk hela dan och enda kvällen på läänge jag inte haft nåt planerat så blir nog kvar hemma ba.

Alla hjärtans dag igår med lite bubbel och öl hos Elin och hennes sjuuukt underbara lägga, åh himlans avundsjuk!!! Taggade in till Pustervik och såg Riddarna runt 11, inte riktigt min typ av musik men dom hade rejält bra drag så blev bra ändå och skönt danshäng efteråt men relativt tidig hemgång.

Nästan såhär ska jag chilla med min kudde ikväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0